Rešitve za fleksibilnost in učinkovitost v vašem podjetjeu.

 

Učinkovita pisarna

Delo z dokumenti v malih in srednje velikih podjetjih imajo v rokah tajnice in poslovne sekretarke. Zakaj bi sedaj to prevzemali informatiki?

Snovalci rešitve EffectiveOffice so raziskali razloge in ugotovili, v čem je  težava. Rešitve za delo z dokumenti morajo biti enostavne in prijazne do uporabnika, da jih lahko v organizacijo uvedete brez težav.

 

Dokumenti sistem

V vašem podjetju prejemate veliko pošte in istovrstnih dokumentov, z njimi izvajate ponavljajoča se opravila. Avtomatizirajte vse postopke v zvezi z dokumenti – samodejno jih dodelite v obdelavo, spremljajte njihovo pot. Vključena je možnost samodejne izdelave in hrambe varnostnih kopij na oddaljeni lokaciji, da ne morete ničesar izgubiti.

Povežite vse vaše delovne procese, temelječe na dokumentih, v enostavno pregleden, transparenten in nadzorovan sistem. Hitro in enostavno iščite dokumente tudi, ko ste na poti, jih varno in nadzorovano tiskajte, prepošiljajte ali urejajte. Prepoznajte ozka grla. Zagotovite si enostaven pregled nad vso poslovno dokumentacijo in komunikacijo s kupci in dobavitelji.

 

Upravljanje tiskanja

Modularen tiskalniški sistem za organiziranje in spremljanje tiskanja. Zagotovljena učinkovita in ekonomična uporaba tiskalniških naprav v podjetju.

Spremljajte in nadzorujte stroške tiskanja. Omogočite tiskanje iz mobilnih naprav in se izognite nameščanja tiskalniških gonilnikov. Z uporabo uniFLOW tiskalniškega sistema lahko dosežete večjo učinkovitost zaposlenih, ekonomično uporabo naprav ter prispevate k višji dodani vrednosti vašega dela.